sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Pistin ranttaliksi


Eilen oli tokoa ja agilitya... Pikkuvillat Stella ja Sulo olivat kiltisti ja osasivat olla suloisia.


Valitettavasti mamma ei kutsunut minua suloiseksi, vaan alkoi pikkuhiljaa kihistä. Ehkä se johtui siitä, että mä en oikein jaksanut keskittyä. Sulo oli mun vieressä ja se on nyt kolmisen kuukautta. Se muistaa mut pentulaatikon reunalta ja se halusi LEIKKIÄ, siis mun kanssa. Koska mulla oli vähän tylsää, niin ajattelin vastata leikkikutsuihin. No arvaatte jo mitä siitä seurasi. Mamma alkoi kypsymään.

Luoksetulo ja pujotteluseuraaminen meni ok. Ja sitten mamma halusi mut taas sen pallon päälle. Koska mamma tuntui vähän takakireältä, niin päätin yrittää parhaani


ja siinähän sitä sitten olla möllötin...

Sitten seurasi agilitytunti ja mulla oli sielläkin keskittymiskyvyn puutetta. Ajattelin tarkistaa parit esteet ja sitten parit hajut sieltä ja täältä. Arvaatte mitä siitä seurasi. Mamma ei vaikuttanut kovin tyytyväiseltä. No esteet menivät melko ok, ja kuvissa suoritukseni puomilla.