sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Rajasaaressa


Iltapäivällä lähdettiin iskän ja mamman kanssa Rajasaareen kävelylle. Syynä oli mun "holtiton" käytökseni viime aikoina. Mamman mielestä pieni sosiaalistamispläjäys ja kunnon juokseminen muiden koirien kanssa voisi korjata tilannetta.

Mulla oli hauskaa ja mamman arvion mukaan muillakin oli hauskaa mun läsnäolosta huolimatta. Mä kävin moikkailemassa muita ja moni kävi moikkailemassa mua. Parin kanssa juostiin kilpaa ja hauskaa oli. Pari koiraa oli aika äksyllä päällä, kun mä tulin lähelle, mutta mä seisoin ja mietin mitä ihmettä. Hetken mietittyäni mä päätin kävellä pois. Mitä iloa kiukkupusseista on?

Parin kierroksen jälkeen mä en oikein jaksanut enää innostua kavereista vaan mamman nakit oli enemmän mun mieleen. Silloin mamma totesi, että on oikea hetki lähteä kotiin.