lauantai 6. huhtikuuta 2013

Trimmauspöydällä


Ette ikinä arvaa, mitä mamma keksi tälle päivälle. Ensin me vietettiin 3 (kolme) tuntia aamusta kylppärissä. Just kun ilahduin, että se oli siinä ja meille tuli vielä kylään vieraskin ja olin ihan innoissani, niin arvatkaa mitä tapahtui? Mamma rullasi maton pois lattialta ja laittoi toisen maton olohuoneen pöydän (!) päälle.

Ei siinä vielä mitään, mutta uskokaa tai älkää, minun piti kiivetä olohuoneen pöydälle. Olen jo niin tottunut mamman päähänpistoihin, että ei tämä loppujen lopuksi ollut edellisiä kummallisempi...

Mutta sitten minua alettiin "kaivamaan karvan alta esiin". Ja se kesti ja kesti ja kesti... Kolmen (3) tunnin kuluttua, olin aivan uupunut. Mamma armahti minut, mutta kirjoitti jo kalenteriinsa uutta aikaa... Minulla on tunne, että tämä ei ollut tässä.


Ensi kerralla ehkä jaksan seisoa vähän paremmin... Ehkä...