maanantai 17. helmikuuta 2014

Jedi, Karma ja Remu


Mamma päätti tehdä reissun Sipoon koirametsään, vaikka vähän epäilikin reissua ihmisten ilmoille. No, turhaan se murehti, mä olin täydellinen herrasmies (aika noloa, jopa kuopus kysyi reissun jälkeen, oliko kenelläkään muulla hauskaa kuin mulla...). No tottakai kaikilla oli hauskaa.

Ensin mä tapasin Remun, juuri vuoden täyttäneen uroksen. Remu ei ole vielä oikein ymmärtänyt piehtaroimisen jaloa taitoa, joten mun oli pakko näyttää mallia. Pitkään, hartaasti ja useampaan otteeseen.


Sitten Karmakin (3v.) liittyi joukkoon ja me vähän verryteltiin laumassa oloa.



Lopulta lähdettiin kulkemaan ja me pojat muodostettiin pätevä lauma ja pidettiin tiukasti yhtä kärjessä.



Puolivälissä oli kahvitauko ja vähän noloa, mutta totta, mamma oli kietaissut otsatukkaani harjan varressa olevia pampuloita, jotka olivat puudelin vaaleanpunaisia. Onneksi Karma ja Remu olivat värisokeita.