torstai 21. marraskuuta 2013

Puudelipoju


Jotkut vihjailee, että mulla on identiteetti hukassa. No jaa, enpä osaa sanoa. Eilen oltiin metsässä ja mulla oli kaverina hemaiseva rotikkatyttö. Ei puhettakaan puudelipojuista. Mä nostin miehekkäästi jalkaa vahingossa postilaatikkoa vasten ja mamma huomasi kauhuissaan, että hyvä etten lorottanut suoraan sisään postiluukusta.

Täytyy myöntää, että kotona meno on aika puudelivoittoista. Mamman mielestä paras keino kasvattaa tukkaa on laittaa se pampulalle, mutta mä tulin trimmaamolta rusetti päässä. Trimmaajan mielestä se on miehekäs sininen rusetti. Mamman mielestä rusetti on söpö ja iskä on jo niin paatunut puudelimeininkiin, ettei varmaan edes huomannut rusettia.

Mä en heti huomannut, että se oli iskä, joka tuli trimmaamolle, joten päästin miehekkään vahtihaukkumurinan. Heh heh, se olikin vain iskä, kun hiipi käytävissä. Mä ilahduin niin, että melkein tyrmäsin trimmaajan hännän iskulla; naama oli vahingossa mun hännän korkeudella, kun olin trimmauspöydällä.