keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Inez kyläilee


Ette kyllä ikinä arvaa, mikä pikkuriesa tuli taloon... Mä aloin syömään ruokaani, niin joku kirppu tuli siihen nenänsä kanssa. Arvatkaa mitä sitten tapahtui? Mä vähän murahdin ja siinä samassa mun ruokakuppi siirrettiin keittiön puolelle kommentilla: "Älä ole lapsellinen".

Minä, lapsellinen? Jos haluan syödä rauhassa? No samalta se ruoka maistui keittiössä. Mutinaa, muitinaa, se vintiö söi tyytyväisenä minun kupistani, minun paikallani.


Tuossa se vintiö on...


Siitä oli kiva nukkua Honeyn kanssa kimpassa. Honey vain kaivoi äidillisiä piirteitä itsestään esiin ja leikki pennun kanssa ja antoi sen nukkua kylkimyyryssä.


Minäkin yritin nukkua mutta tuskin sain silmät kiinni, niin joku hengitti nenääni.


Se pikkuriesa halusi leikkiä...


Mene pois...


Eiiiiiiii, mene pois


Jos leikin kuollutta, meneekö se pois?