maanantai 24. kesäkuuta 2013

Karhutesti


Mun mammalla on paljon outoja juttuja, mutta tämä taas vei voiton kaikista aikaisemmista. Me mentiin isolle kentälle ja mä olin ihan fiiliksissä, kun luulin, että iskä piti etsiä pois piilosta. Siis hakutreenit, koska iskä lähti etukäteen alueelle piiloon. Just kun mä olin saamassa vainun, niin EI HITSI! Karhu tuli seinämän takaa ja tuijotti mua suoraan silmiin.

Kuinka monta kertaa mä olen sanonut mammalle, että kotona on turvallisinta. Fiksuinta olisi ollut pinkoa pakoon, mutta eihän huonokuntoista mammaa uskaltanut yksin jättää petojen armoille. Niinpä mä jouduin kokoamaan rohkeuteni rippeet ja pysymään mamman lähellä. Onneksi sain peloteltua karhun tiehensä, kun lopussa uskalsin rähähtää sille. Iskänkin löysin, kun se uskalsi tulla pois piilosta karhun häivyttyä.

Tässä videolinkki kohtaamisestani karhun kanssa.